Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"GALUPPI, BARB"'
Autor:
Nguyen, Linda, Pozniak, Kinga, Strohm, Sonya, Havens, Jessica, Dawe-McCord, Claire, Thomson, Donna, Putterman, Connie, Arafeh, Dana, Galuppi, Barb, Ley, Alicia Via-Dufresne, Doucet, Shelley, Amaria, Khush, Kovacs, Adrienne H., Marelli, Ariane, Rozenblum, Ronen, Gorter, Jan Willem
Publikováno v:
Research Involvement & Engagement; 2/5/2024, Vol. 10, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pozniak, Kinga, Buchanan, Francine, Cross, Andrea, Crowson, Jennifer, Galuppi, Barb, Grahovac, Danijela, Gorter, Jan Willem, Hlyva, Oksana, Ketelaar, Marjolijn, Kraus de Camargo, Olaf, Krpan Mesic, Manda, Martens, Rachel, McCauley, Dayle, Nguyen, Linda, Palisano, Robert J., Phoenix, Michelle, Putterman, Connie, Rosenbaum, Peter, Sprung, Jennifer, Strohm, Sonya
Publikováno v:
Research Involvement & Engagement; 11/6/2021, Vol. 7 Issue 1, p1-15, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCoy, Westcott, Chiarello, Lisa, Palisano, Robert, Fiss, Alyssa, Galuppi, Barb, Smersh, Monica, Diller, Lisa, Drew, Paula, Ford, Nancy, Gilbert, Marquitha, Hjorngaard, Tina, Rayfield, Kimberly, Taylor, Sieck, On Track Study Team, Bartlett, Doreen J, Gorter, Jan Willem, Jeffries, Lynn M, Avery, Lisa, Hanna, Steven E
Publikováno v:
Developmental Medicine & Child Neurology; Apr2019, Vol. 61 Issue 4, p469-476, 8p
Autor:
DARRAH, JOHANNA, LAW, MARY C, POLLOCK, NANCY, WILSON, BRENDA, RUSSELL, DIANNE J, WALTER, STEPHEN D, ROSENBAUM, PETER, GALUPPI, BARB
Publikováno v:
Developmental medicine and child neurology. 53(7)
To describe the development of context therapy, a new intervention approach designed for a randomized controlled trial.Therapists were trained to change task and environmental factors to achieve parent-identified functional goals for children with ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.