Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"G.S. Bannikov"'
Publikováno v:
Консультативная психология и психотерапия, Vol 26, Iss 2, Pp 33-52 (2018)
The paper presents the results of the study of coping specifics in adolescents at risk of self-injurious and suicidal behavior (N=174). We hypothesized that profiles of coping depended on the types of actual stress. We took into consideration the fol
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02cdb52c4a3b437b986e479b92f5f41d
Autor:
G.S. Bannikov, A.V. Ermolaeva
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 5, Iss 4, Pp 34-46 (2014)
In recent years, the number of calls to the Helpline from people who are in crisis state, often with suicidal tendencies, has increased significantly. It is therefore particularly important that a helpline counselor had instant recognition skills of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5db821f78cc4662a4c15320a6afeb6c
Autor:
T.S. Pavlova, G.S. Bannikov
Publikováno v:
Психологическая наука и образование (2007. Online), Vol 5, Iss 4, Pp 59-69 (2014)
We propose three current models, formulated over the last decade and not yet published in Russian, focused on teenage suicide: the development model of suicidal behavior in adolescents (J.A. Bridge, T.R. Goldstein, D.A. Brent); interpersonal model of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab0a31890d7b45818386fe8fe088aa67
Publikováno v:
Moscow University Psychology Bulletin. 2018:56-75
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G.S. Bannikov
Publikováno v:
European Psychiatry. 15:444s-445s
Publikováno v:
European Psychiatry. 22:S289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.