Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"G.P. Cook"'
Autor:
G.P. Cook
Publikováno v:
Ciskei ISBN: 9781003306634
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2798effa606414caeee0bccc8d494755
https://doi.org/10.4324/9781003306634-3
https://doi.org/10.4324/9781003306634-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. L. Shepheard, Peter H. Hutson, Desmond O'Connor, Linda J. Bristow, Peter Blurton, G.P. Cook, Graham D Bentley, Rose Marwood, Stephen Robert Fletcher, Angus Murray Macleod, José L. Castro, Frank Burkamp, Robert Clarkson, Matthew T. Tudge, Daniel Spinks, Monique Bodil Van Niel, Smita Patel, Kerry L. Chapman, Susan K. F. Cheng
Publikováno v:
Journal of Medicinal Chemistry. 45:492-503
On the basis of a spirocyclic ether screening lead, a series of acyclic sulfones have been identified as high-affinity, selective 5-HT(2A) receptor antagonists. Bioavailability lacking in the parent, 1-(2-(2,4-difluorophenyl)ethyl)-4-(phenylsulfonyl)
Publikováno v:
Behavioural Pharmacology. 11:495-504
In the rat, fear-potentiated startle (FPS) test animals are first trained to associate brief light presentations with a mild electric footshock and then tested for startle responses to acoustic stimuli, delivered either in darkness (i.e. baseline sta
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.