Zobrazeno 1 - 10
of 515
pro vyhledávání: '"G.J.L. Kaspers"'
Autor:
K. Handayani, M. Veening, W.A. Kors, E. Supriyadi, B.W. Indraswari, E. Kelling, A.J.P. Veerman, G.J.L. Kaspers, M.N. Sitaresmi, S. Mostert
Publikováno v:
Pediatric Hematology Oncology Journal, Vol 3, Iss 4, Pp 102-108 (2018)
Background: Improving the quality of care in resource limited settings through an outreach program is challenging. Teleconferencing is increasingly being used and considered a breakthrough in medical education. We evaluated adherence with childhood o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/013b55b638444ee79a076aea49c07083
Autor:
P.J. Poddighe, M.A. Veening, M.B. Mansur, A.H. Loonen, T.M. Westers, P.A. Merle, J.W. Wessels, V. de Haas, W.A. Kors, S.L. Bhola, M.J. Wondergem, A.M. Ford, G.J.L. Kaspers
Publikováno v:
Human Pathology: Case Reports, Vol 11, Iss , Pp 34-38 (2018)
Acute myeloid leukemia (AML) with the inv(16)/t(16;16) karyotype is associated with a favourable prognosis, showing longer periods of complete remission and high overall survival rates. Here we report a four year old girl, who presented with pallor,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf9fa9f4ee544dd0bfdf19f9de6deab2
Autor:
E.S.J.M. De Bont, S.M. Kornblau, M.M. van den Heuvel-Eibrink, C.M. Zwaan, J. Cloos, G.J.L. Kaspers, H. Yang, G. Garcia-Manero, F.J.G. Scherpen, K.R. Kampen
Supplementary Figures 1-3. Figure S1. EfnB1 stimulated AML cells under different conditions. Figure S2. EphB1 suppression in pediatric AML. Figure S3. EphB1 promoter methylation in cancer.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bc6715a7487b56301ec64fa7a66ef600
https://doi.org/10.1158/1541-7786.22513755
https://doi.org/10.1158/1541-7786.22513755
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.