Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"G.A. Boswell"'
Autor:
Hui Yang, C. L. Elbon, David J. P. Bassett, G.A. Boswell, Yukio Ishii, Leo E. Otterbein, Janet S. Kerr
Publikováno v:
Toxicology and Applied Pharmacology. 127:76-82
Pretreatment with the heterocyclic compound EDU (N-[2-(2-oxo-1-imidazolindinyl)ethyl]-N'-phenylurea) has previously been shown to reduce polymorphonuclear leukocyte (PMN) infiltration into the airways of ozone-exposed rats. The present study further
Autor:
T. M. Stevens, Janet S. Kerr, S. S. Reichenbaugh, M.C. McGowan, G.A. Boswell, D. J. P. Bassett, C. L. Elbon
Publikováno v:
Toxicology and Applied Pharmacology
The phenylurea compound EDU (N-[2-(2-oxo-1-imidazolindinyl)ethyl]-N′-phenylurea) has been shown to protect plants from the damaging effects of ozone exposure. Models of rat lung injury, based on acute exposure to 2 ppm ozone for 3 hr and on exposur
Publikováno v:
Toxicology and applied pharmacology. 96(1)
Oxygen free radicals have the potential to mediate cell injury. Defenses against such radicals include the antioxidant enzymes superoxide dismutase (SOD), catalase (CAT), and glutathione peroxidase (GSH-PX). The purposes of this study were (1) to dev
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.