Zobrazeno 1 - 10
of 317
pro vyhledávání: '"G.-H. Schneider"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Neurology
Objective Observational study to evaluate the long-term motor and non-motor effects of deep brain stimulation (DBS) of the globus pallidus internus (GPi) on medically refractory dystonia. Background Dystonia is a chronic disease affecting mainly youn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Günther Deuschl, Stefan Jun Groiss, Anne Koy, S. Paschen, Patricia Krause, Laura Cassini Ascencao, Christoph Schrader, Juergen Voges, A. Horn, Jan-Hinnerk Mehrkens, Andreas Wloch, Alfons Schnitzler, Joachim Runge, Lars Wojtecki, M. Freilinger, G.-H. Schneider, Karsten Witt, Vera Tadic, K.A.M. Pauls, Joachim K. Krauss, Mahmoud Abdallat, Assel Saryyeva, Andrea A. Kühn, Volker A. Coenen, Matthias Eckenweiler, N. Bockhorn, Martin Hellmich, J. Wirths, Svetlana Grünwald, Ingo Borggraefe, Katharina Lauritsch, Jan Vesper, Lars Timmermann, S. Siegert
Publikováno v:
Brain Stimulation, Vol 12, Iss 5, Pp 1111-1120 (2019)
Background: Data on pediatric DBS is still limited because of small numbers in single center series and lack of systematic multi-center trials. Objectives: We evaluate short- and long-term adverse events (AEs) of patients undergoing deep brain stimul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.