Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"G. Viggedal"'
Publikováno v:
Developmental Medicine & Child Neurology. 47:177-184
The purpose of this study was to investigate cognitive and other disabilities in children and adolescents with 22q11 deletion syndrome. Thirty-three children (15 females, 18 males; age range 3 to 19y, median 7y 6mo) with 22q11 deletion were investiga
Autor:
G. Carlsson, G. Viggedal
Publikováno v:
Perceptual and motor skills. 99(2)
The Posner cue-target paradigm for the study of shifts in visual attention was used to assess focused attention and shifts in attention in 43 young adults, 19 to 28 years of age, who had been in need of cardiopulmonary resuscitation at birth because
Publikováno v:
Acta paediatrica (Oslo, Norway : 1992). 91(11)
Long-term sequelae after perinatal asphyxia have generally been assessed at preschool or school age. The aim of the study was to confirm the hypothesis that there could be impairment of cognitive and memory functions that does not become apparent unt
Publikováno v:
Lakartidningen. 96(44)
Patients with CATCH 22 or 22q11 deletion syndrome constitute a fast growing category in Sweden as it is still underdiagnosed. In a series of 54 patients the predominant features were found to be speech and language difficulties, cardiac malformations
Publikováno v:
Acta paediatrica (Oslo, Norway : 1992). 84(10)
A population-based study of active epilepsy was conducted in 6-13-year-old mentally retarded children born between 1975 and 1986. The population at risk comprised 48 873 children. Ninety-eight children were identified, 35 mildly and 63 severely retar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Developmental Medicine & Child Neurology; Mar2005, Vol. 47 Issue 3, p177-184, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.