Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"G. Milly"'
Autor:
D. T. Shindell, J.-F. Lamarque, M. Schulz, M. Flanner, C. Jiao, M. Chin, P. J. Young, Y. H. Lee, L. Rotstayn, N. Mahowald, G. Milly, G. Faluvegi, Y. Balkanski, W. J. Collins, A. J. Conley, S. Dalsoren, R. Easter, S. Ghan, L. Horowitz, X. Liu, G. Myhre, T. Nagashima, V. Naik, S. T. Rumbold, R. Skeie, K. Sudo, S. Szopa, T. Takemura, A. Voulgarakis, J.-H. Yoon, F. Lo
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 13, Iss 6, Pp 2939-2974 (2013)
The Atmospheric Chemistry and Climate Model Intercomparison Project (ACCMIP) examined the short-lived drivers of climate change in current climate models. Here we evaluate the 10 ACCMIP models that included aerosols, 8 of which also participated in t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cc29022124d4e04acabd4ab6a083289
Autor:
D. T. Shindell, O. Pechony, A. Voulgarakis, G. Faluvegi, L. Nazarenko, J.-F. Lamarque, K. Bowman, G. Milly, B. Kovari, R. Ruedy, G. A. Schmidt
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 13, Iss 5, Pp 2653-2689 (2013)
The new generation GISS climate model includes fully interactive chemistry related to ozone in historical and future simulations, and interactive methane in future simulations. Evaluation of ozone, its tropospheric precursors, and methane shows that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ec152bdeb55419b8eacd298ef9ee9ef
Publikováno v:
Atmospheric Chemistry and Physics, Vol 12, Iss 15, Pp 6969-6982 (2012)
Precipitation shifts can have large impacts on human society and ecosystems. Many aspects of how inhomogeneous radiative forcings influence precipitation remain unclear, however. Here we investigate regional precipitation responses to various forcing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/32595829c2ba4005b8fb8baba50b5fb9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.