Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"G. Legube"'
Autor:
S. Cohen, A. Guenolé, I. Lazar, A. Marnef, T. Clouaire, D. V. Vernekar, N. Puget, V. Rocher, C. Arnould, M. Aguirrebengoa, M. Genais, N. Firmin, R. A. Shamanna, R. Mourad, V. A. Bohr, V. Borde, G. Legube
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 13, Iss 1, Pp 1-15 (2022)
DNA Double Strand breaks in transcriptionally active loci (TC-DSBs) undergo a dedicated repair pathway. Here, the authors show that excessive RNA:DNA hybrid accumulation at TC-DSBs elicits POLD3/BLM-dependent DNA synthesis that induces cell toxicity.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95d14e8284ac407d9d00afb87ef19d23
Publikováno v:
DNA repair. 104
DNA double-strand breaks (DSBs) are toxic lesions triggered not only by environmental sources, but also by a large number of physiological processes. Of importance, endogenous DSBs frequently occur in genomic loci that are transcriptionally active. R
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G Legube, T Clouaire
Publikováno v:
Nucleus
DNA double-strand breaks (DSBs) are highly toxic lesions that can be rapidly repaired by 2 main pathways, namely Homologous Recombination (HR) and Non Homologous End Joining (NHEJ). The choice between these pathways is a critical, yet not completely
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.