Zobrazeno 1 - 10
of 121
pro vyhledávání: '"G. Ladwig"'
Autor:
James G. Ladwig, Amy McPherson
Publikováno v:
International Encyclopedia of Education(Fourth Edition) ISBN: 9780128186299
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5d31994dba17d69b25ab8ef56a4cea2a
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.12015-9
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.12015-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australian Journal of Education. 60:175-190
We examine how students’ perspectives of their learning environments vary between private and public schools in Australia. Previous research has shown that educational outcomes do not vary by school sector in most countries after controlling for st
Autor:
James G. Ladwig
Publikováno v:
Learning Beyond the School
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::41a3c1775ed9ddffbbbb2c43a4872c2a
https://doi.org/10.4324/9781315110318-6
https://doi.org/10.4324/9781315110318-6
Autor:
James G. Ladwig
Publikováno v:
The Wiley Handbook of Teaching and Learning
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::758845f1d8177b22641b60dc41099ef7
https://doi.org/10.1002/9781118955901.ch27
https://doi.org/10.1002/9781118955901.ch27
Autor:
James G. Ladwig, David Roy
Publikováno v:
Creative Education. :907-913
Identity in adolescents is an ever-growing concern and pre-occupation within formal education, with a need to identify factors that can positively impact upon adolescent development. Identity and understanding of the human condition has been apparent
Publikováno v:
Handbook of Writing, Literacies, and Education in Digital Cultures ISBN: 9781315465258
This chapter makes the case for a refocusing of teaching and learning across the curriculum on foundational questions about ethics in digital culture – and, hence, for reframing classroom practice around critical digital literacies. Our view is tha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f67ba377f2872283b5803963ea2b54ac
https://doi.org/10.4324/9781315465258-26
https://doi.org/10.4324/9781315465258-26
Publikováno v:
British Journal of Sociology of Education. 35:615-625
Kathleen Lynch and her colleagues Bernie Grummell and Dympna Devine have produced a frustratingly compelling volume that documents the arrival of ‘new managerialism’ in the Irish education system. ...