Zobrazeno 1 - 10
of 428
pro vyhledávání: '"G. Hickman"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Handbook of Research on Race, Culture, and Student Achievement ISBN: 9781668457054
Each day in schools throughout the United States, students from diverse racial and ethnic backgrounds go into schools pursuing their right to a free and equitable public-school education. Due to the flourishing diversification of the United States, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d58751c17a9e5fe05bf8146b85612293
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5705-4.ch005
https://doi.org/10.4018/978-1-6684-5705-4.ch005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Human-Computer Interaction. 5:1-31
Wikipedia is the product of thousands of editors working collaboratively to provide free and up-to-date encyclopedic information to the project's users. This article asks to what degree Wikipedia articles in three languages - Hindi, Urdu, and English
Autor:
Bailey E. Lucas, Matthew T. McPherson, Tila M. Hawk, Lexia N. Wilson, Jacob M. Kroh, Kyle G. Hickman, Sean R. Fitzgerald, W. Miguel Disbennett, P. Daniel Rollins, Hannah M. Hylton, Mohammed A. Baseer, Paige N. Montgomery, Jian-Qiu Wu, Ruben C. Petreaca
Publikováno v:
Methods and Protocols, Vol 2, Iss 3, p 74 (2019)
An accurate DNA damage response pathway is critical for the repair of DNA double-strand breaks. Repair may occur by homologous recombination, of which many different sub-pathways have been identified. Some recombination pathways are conservative, mea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb6e42d228fb42b6abe587e7bb0d5de7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.