Zobrazeno 1 - 10
of 679
pro vyhledávání: '"G. Heimer"'
Autor:
Sara Michael-Luna, Jody Silvester
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood. 23:366-367
Autor:
Michael-Luna, Sara1 (AUTHOR), Silvester, Jody2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Contemporary Issues in Early Childhood. Sep2022, Vol. 23 Issue 3, p366-367. 2p.
Autor:
O. Ardon, M. Procter, R. Mao, N. Longo, Y.E. Landau, A. Shilon-Hadass, L.V. Gabis, C. Hoffmann, M. Tzadok, G. Heimer, S. Sada, B. Ben-Zeev, Y. Anikster
Publikováno v:
Molecular Genetics and Metabolism Reports, Vol 8, Iss C, Pp 20-23 (2016)
X-linked cerebral creatine deficiency (MIM 300036) is caused by deficiency of the creatine transporter encoded by the SLC6A8 gene. Here we report three patients with this condition from Israel. These unrelated patients were evaluated for global devel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4735446f7d4e416b8d5685bee3239db5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Study Abroad for Pre-and In-Service Teachers
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bb856be5facae402fce3acf4e91cebd9
https://doi.org/10.4324/9781003004387-18
https://doi.org/10.4324/9781003004387-18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Curriculum in Early Childhood Education ISBN: 9781315103310
In this era of standardization, teacher accountability, school readiness, testing, and competition, the pressure on early education is robust. We urge teachers, teacher educators, and policy makers to reject the “push down” of standardized curric
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::791f752e541cb6d5f707ab144365d832
https://doi.org/10.4324/9781315103310-8
https://doi.org/10.4324/9781315103310-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This is a comprehensive, detailed account of the complex state of Universal Preschool (UPK) in the United States. As discussions regarding access, equity, and the societal value of early childhood education enter into the public forum, this book offe