Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"G. Gruca"'
Autor:
M. Janneh, F.A. Bruno, S. Guardato, G.P. Donnarumma, G. Iannaccone, G. Gruca, S. Werzinger, A. Gunda, N. Rijnveld, A. Cutolo, M. Pisco, A. Cusano
Publikováno v:
Optics & Laser Technology. 158:108920
Autor:
M. Janneh, F. A. Bruno, S. Guardato, G. P. Donnarumma, G. Iannaccone, G. Gruca, S. Werzinger, A. Gunda, N. Rijnveld, A. Cutolo, M. Pisco, A. Cusano
Publikováno v:
27th International Conference on Optical Fiber Sensors.
Here, we report on the development and field test of a fiber optic seismic hydrophone. The sensing configuration exploits a fiber coil interferometer in Michelson configuration, wrapped around a sensitive composite cylinder. The materials and the siz
Autor:
F.A. Bruno, M. Janneh, A. Gunda, R. Kyselica, P. Stajanca, S. Werzinger, G. Gruca, N. Rijnveld, G.V. Persiano, A. Cutolo, M. Pisco, A. Cusano
Publikováno v:
Optics and Lasers in Engineering. 160:107269
Publikováno v:
Journal of the Mechanical Behavior of Biomedical Materials. 50:150-159
Nano-indentation is widely used for probing the micromechanical properties of materials. Based on the indentation of surfaces using probes with a well-defined geometry, the elastic and viscoelastic constants of materials can be determined by relating
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Academy of Marketing Science. 30:59-69
A new brand entering a market often finds itself in competition with sibling brands (those owned by the same parent company). In a case study of a retail coffee market, the authors examine how these brand relationships might influence the sibling and
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.