Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"G. García Bernal"'
Publikováno v:
Atención Primaria. 32(1):36-41
ObjetivoComparar la efectividad de la educación sanitaria grupal (EG) frente a la individual (EI) en pacientes diabéticos tipo 2, identificando la mejora del nivel de conocimientos, del control metabólico y de los factores de riesgoDiseñoEnsayo c
Publikováno v:
The Journal of heredity. 96(5)
With the exponential increase in genotyping capability, it is fundamental to check data consistency and improve genotype management. Atlas is a Java-based application for managing genotypes that also provides a series of tools useful in traceability,
Publikováno v:
Aten Primaria
OBJECTIVE: To compare the effectiveness of group (GE) and individual (IE) health education in type-2 diabetes patients, and identify the improvement in knowledge, metabolic control and risk factors DESIGN: Randomised clinical trial SETTING: Primary c
Publikováno v:
Aten Primaria
Autor:
J L, Clua Espuny, J, Puig Junoy, E, Ciurana Roca, G, García Bernal, J F, Monclus Benet, A, González Henares, J M, Prims Calleja, P, Rivera García, E, Checa Sanz
Publikováno v:
Atencion primaria. 24(6)
To investigate the results of metabolic control among type-2 diabetics who practise self-monitoring of their blood glucose (MBG) and compare them with those who do not; the adequacy of MBG prescription according to clinical criteria and frequency of
Publikováno v:
Atención Primaria. 29(1):62-63
Objetivo. Evaluar la efectividad y seguridad de norfloxacino, a dosis de 400, mg 2 veces al dia, durante 7 o 3 dias, en mujeres con infecciones urinarias no complicadas. Diseno: ensayo clinico aleatorio simple ciego, realizado durante 1998 y 1999. Em
Publikováno v:
Atencion primaria. 8(3)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.