Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"G. Bolondi"'
Autor:
A. Gagatsis, P. Michael-Chrysanthou, Th. Christodoulou, E. Iliada, G. Bolondi, I. Vannini, F. Ferretti, S. Sbaragli
The present paper discusses lower secondary school teachers’ and students’ beliefs about Formative Assessment in mathematics in Cyprus, Switzerland and Italy. Based on teachers’ and students’ beliefs related to formative assessment, this rese
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::b086e8e5056e492374c4945dfa8a836d
http://hdl.handle.net/11585/703690
http://hdl.handle.net/11585/703690
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Oral/Free Abstracts.
Background and aims Cognitive dysfunction (delirium) is a frequent and undesirable condition in elderly patients suffering poor autonomy. We tested the hypothesis that a poor autonomy in daily life activities (ADLA) and (delirium) may lead to an incr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.