Zobrazeno 1 - 10
of 256
pro vyhledávání: '"G. Amori"'
Publikováno v:
Web Ecology, Vol 20, Pp 11-17 (2020)
In an era of environmental crises, conservation and management strategies need a new generation of applied ecologists. Here, we stimulate the next-generation applied ecologists to acquire a pragmatic mentality of problems solvers in real contexts, us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5860f348ca14e7588bf8b56e8408bed
Publikováno v:
Web Ecology, Vol 18, Pp 37-40 (2018)
Many practices have been proposed in conservation education to facilitate a re-connection between nature and the young digital generation in anthropized contexts. In this paper we suggest that, at least in some specific circumstances (urban and su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce5dde3d85b841ffb830c18e8f23aa4d
Publikováno v:
Web Ecology, Vol 12, Iss 1, Pp 39-48 (2012)
African manatees (Trichechus senegalensis) and crocodiles are threatened species in parts of their range. In West Africa, crocodiles may constitute the main predators for manatees apart from humans. Here, we explore the macro-habitat selection of man
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/551ff444de0e43a4810a68b35a963792
Publikováno v:
Web Ecology, Vol 9, Iss 1, Pp 1-7 (2009)
Rapoport’s rule states that species at high latitudes have broader ranges than species at low latitudes. This rule has been strongly disputed over the years, and the majority of current scientists think that this is mostly a local phenomenon. Howev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c05754e771e4ab695cb0e82944e7451
Autor:
G. Amori, S. Gippoliti
Publikováno v:
Animal Biodiversity and Conservation, Vol 26, Iss 2 (2007)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21c69cd5043443acb0a250d39ef85f9a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.