Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"G-B Wärvik"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TemaNord ISBN: 9789289330374
Effektive strategier for livslang læring i de nordiske lande
Geiger, T (red.), Ehlers, S, Larson, A, Wärvik, G-B & Thång, P-O 2012, Effektive strategier for livslang læring i de nordiske lande . TemaNord, nr. 2011:561, Nordic Council of Ministers, København . < http://www.norden.org/sv/publikationer/publikationer/2011-561 >
Effektive strategier for livslang læring i de nordiske lande
Geiger, T (red.), Ehlers, S, Larson, A, Wärvik, G-B & Thång, P-O 2012, Effektive strategier for livslang læring i de nordiske lande . TemaNord, nr. 2011:561, Nordic Council of Ministers, København . < http://www.norden.org/sv/publikationer/publikationer/2011-561 >
I tråd med Lissabonstrategien er det de nordiske landes mål, at øge befolkningernes deltagelse i voksen- og efteruddannelse, særligt blandt kortuddannede og tosprogede. Det er baggrunden for undersøgelsen af landenes kompetencepolitiske indsatse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dda399485fa59e126da934cc6b942c17
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-342
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:norden:org:diva-342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.