Zobrazeno 1 - 10
of 1 168
pro vyhledávání: '"G X, Chen"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 87767-87777 (2022)
This empirical research aims to propose and examine an online teaching approach that embeds modeling-eliciting activities (MEA). The approach guides teachers to create a well-interactive online learning environment and improve the conceptual learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b15c1605f3e74841b89adb69df148be0
Publikováno v:
Shock and Vibration, Vol 2021 (2021)
Rail corrugation on low rails of sharp railway curves is still a difficult problem to solve worldwide. Nearly all low rails of the sharp railway curves incur rail corrugation. In the present study, an active method to remedy rail corrugation was stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/97e34683e91a4628a37c98812d068599
Publikováno v:
Shock and Vibration, Vol 2020 (2020)
The wheels of power and trailer wheelset show different polygonal characteristics since their structures are obviously different. Therefore, the frictional self-excited vibration models of wheelset-track systems are established based on the viewpoint
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7772899e2db460a9bf6d93b5a1de7f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.