Zobrazeno 1 - 10
of 396
pro vyhledávání: '"G Spies"'
Autor:
E Allers, O A Betancourt, J Benson-Martin, P Buckley, I Chetty, B Chiliza, P Cilliers, H Clark, P Cowen, L Dannatt, A K Domingo, K Domschke, S du Plessis, P Haddad, S Hemmings, D C Henderson, V Hitzeroth, B Janse van Rensburg, S Janse van Rensburg, G Jordaan, L Kramer, A Lachman, B Latecki, P Macqueen, N McGregor, A Moodley, Z M Moosa, L Mubaiwa, M Nagdee, C Nemeroff, G Nortje, A Ojagbemi, E Peter, L Phahladira, W Pienaar, S Ramlall, S Rataemane, A Roos, D Rosenstein, J Roux, C Schumann, M Solms, G Spies, U Subramaney, S Suliman, S Suomi, C Szabo, H Uys, J van Tonder, J Zohar, S Bakelaar, E Breet, A Bronkhorst, W Davis, D de Klerk, D Delport, B Drögemöller, E du Toit, J P Fouche
Publikováno v:
South African Journal of Psychiatry, Vol 19, Iss 3 (2013)
List of abstracts and authors: 1. Bipolar disorder not otherwise specified -overdiagnosed or underdiagnosed? E Allers 2. The prognosis of major depression untreated and treated: Does the data reflect the true picture of the prognosis of this very
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c255d389aa94aac9d65b56be8def4e7
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology, Vol 11, Iss 1 (2020)
Background HIV/AIDS and potentially traumatic events (PTEs) or stressful life events (SLEs) and/or PTSD are independently associated with neurocognitive impairment (NCI). Literature suggests that HIV and PTE/SLE exposure independently and consistentl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efdeb02dfc8d4c36970b9fa5ea0340c8
Autor:
Leo I. Gordon, Richard A. Miller, Jane N. Winter, Steven T. Rosen, Louie Naumovski, Jun Chen, Daina Variakojis, Elizabeth Hamilton, Sarah Miyata, Borko D. Jovanovic, Stewart Spies, David Patton, Irene B. Helenowski, William G. Spies, Andrew M. Evens
Purpose: Therapeutic strategies to enhance the efficacy of radioimmunotherapy have not been explored. Motexafin gadolinium is a novel anticancer agent that targets redox-dependent pathways and enhances sensitivity of tumor cells to ionizing radiation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f54f59e963f38826f3289d0bd4b4225
https://doi.org/10.1158/1078-0432.c.6516849
https://doi.org/10.1158/1078-0432.c.6516849
Autor:
Leo I. Gordon, Richard A. Miller, Jane N. Winter, Steven T. Rosen, Louie Naumovski, Jun Chen, Daina Variakojis, Elizabeth Hamilton, Sarah Miyata, Borko D. Jovanovic, Stewart Spies, David Patton, Irene B. Helenowski, William G. Spies, Andrew M. Evens
Supplementary Data from The Novel Expanded Porphyrin, Motexafin Gadolinium, Combined with [90Y]Ibritumomab Tiuxetan for Relapsed/Refractory Non-Hodgkin's Lymphoma: Preclinical Findings and Results of a Phase I Trial
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::870b20ebfd695d1950590e81ace0f8df
https://doi.org/10.1158/1078-0432.22439376
https://doi.org/10.1158/1078-0432.22439376
Publikováno v:
Intervention in School and Clinic. 58:118-123
It is important for special educators in urban environments to have a deep understanding of the values, beliefs, and practices of diverse students with disabilities and their families. Research indicates, however, that educators are often underprepar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joseph John Morgan, Tracy G. Spies
Publikováno v:
Journal of School Administration Research and Development. 5:44-51
The current focus of education is on preparing diverse student populations for college and career readiness. One critical aspect of this preparation is the development of 21st-century learning skills that integrate technology to support students in b