Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"G Otamiri"'
Publikováno v:
Journal of Psychosomatic Obstetrics & Gynecology. 13:209-222
Registration of mother—infant relationship at the maternity ward, maternal attitudes, feeding behavior and growth to 1 month of age were studied in relation to mode of delivery. In all, 126 mothers and infants were studied, 53 elective Caesarean se
Publikováno v:
Early Human Development. 26:51-60
We have studied the effect of mode of delivery and catecholamine (CA) surge at birth on neurobehaviour 1, 2 and 5 days after birth. Fifteen full-term infants were delivered by elective cesarean section (CS) and 15 full-term control infants were born
Publikováno v:
Acta paediatrica (Oslo, Norway : 1992). 81(10)
The effects of intrapartal asphyxia on neonatal neurological condition have been studied in 17 full-term infants delivered by emergency cesarean section and in 30 full-term infants delivered by elective cesarean section used as controls. A neurologic
Publikováno v:
Early human development. 23(1)
Fifty-three infants born after elective cesarean section (CS), and 28 infants born vaginally in breech presentation were compared with 45 full-term controls. A quantitative neurological assessment consisting of 31 items was performed on days 1, 2 and
Publikováno v:
Acta Paediatrica. 77:647-652
Thirty-two large-for-gestational-age (LGA) infants and 46 appropriate-for-gestational-age (AGA) infants used as controls, were investigated. LGA and AGA infants did not differ regarding instrumental deliveries or asphyxia. The infants were examined o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.