Zobrazeno 1 - 10
of 585
pro vyhledávání: '"G Fabian"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2022 8th International Engineering, Sciences and Technology Conference (IESTEC).
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Willy Dörfler, G. Fabian Castelli
Publikováno v:
Lecture Notes in Computational Science and Engineering ISBN: 9783030558734
ENUMATH
ENUMATH
In this work we present an adaptive matrix-free finite element solver for the Cahn–Hilliard equation modelling phase separation in electrode particles of lithium ion batteries during lithium insertion. We employ an error controlled variable-step, v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e235a7c0ab2aa13bcc66a3e7b073ffe
https://doi.org/10.1007/978-3-030-55874-1_23
https://doi.org/10.1007/978-3-030-55874-1_23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
INTRODUCTION: The umbilical cord (UC) is a vital structure; its alterations affect the newborn and neurological impact can be permanent. Paradoxically, factors that determine it remain unknown. We explore the differential VEGF protein expression in t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bbc4a91311ca3b16ce9452c57134a6cc
https://hdl.handle.net/20.500.12585/9192
https://hdl.handle.net/20.500.12585/9192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings Journal of Education, Psychology and Social Science Research. 1:61-67
The study investigated the relationship of the multiple intelligences of the Bachelor of Secondary Education students and their teachers in their major subjects. Four hundred eighty-five (485) BSED students and twenty-two (22) teachers in their respe