Zobrazeno 1 - 10
of 946
pro vyhledávání: '"G Crombez"'
Publikováno v:
Pain Research and Management, Vol 7, Iss 1, Pp 31-39 (2002)
BACKGROUND: Previous studies have shown that catastrophic thinking about pain enhances attentional interference in healthy volunteers.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/956f75c9f9704928991ebddbc661251d
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background e- and mHealth interventions using self-regulation techniques like action and coping planning have the potential to tackle the worldwide problem of physical inactivity. However, they often use one-week self-regulation cycles, prov
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f529a8ca60e84590b83cff0ff89e9536
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2020)
Abstract Background Electronic health (eHealth) and mobile health (mHealth) interventions have the potential to tackle the worldwide problem of physical inactivity. However, they often suffer from large attrition rates. Consequently, feasibility and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43451e0b3cc84a5ab2d6a2024db7c971
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
Abstract Background Healthy lifestyles may contribute to better mental health, which is particularly important in adolescence, an age at which half of all mental health problems first occur. This association may be even more relevant in adolescents o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/736aa8f2a9604aa0a76c1798fef023e6
Publikováno v:
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, Vol 17, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
Abstract Background Ecological momentary assessment (EMA) is a method of collecting real-time data based on repeated measures and observations that take place in participant’s daily environment. EMA has many advantages over more traditional, retros
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/036c015d1a494f4fb7a1d5a6579ccda4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.