Zobrazeno 1 - 10
of 1 566
pro vyhledávání: '"G Arora"'
Publikováno v:
International Journal of Mathematical, Engineering and Management Sciences, Vol 9, Iss 5, Pp 1052-1066 (2024)
The term "optimization" describes a way of increasing the favourable features of a function in a mathematical form while reducing the negative ones. Most of the problems encountered in the real world may be formulated as optimization problems. Partic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c62567dad81841c8a16d7f876ea62c73
Autor:
M. G. Hariprasad, P. Bandyopadhyay, V. S. Nikolaev, D. A. Kolotinskii, S. Arumugam, G. Arora, S. Singh, A. Sen, A. V. Timofeev
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 12, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract A complex (dusty) plasma system is well known as a paradigmatic model for studying the kinetics of solid-liquid phase transitions in inactive condensed matter. At the same time, under certain conditions a complex plasma system can also displ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f9b22e839d542ceaadf3eb99b2a6900
Autor:
Irene Tung, Katharine E. Daniel, Mark A. Lumley, Prerna G. Arora, Timothy A. Cavell, Alex L. Pieterse, Leihua Edstrom, Linda G. McWhorter, Ana J. Bridges, David Rollock, Marie L. Miville, Blanka Angyal, Mary A. Fernandes
Publikováno v:
Training and Education in Professional Psychology. 17:31-42
Publikováno v:
Psychological Services. 20:170-184
Despite high levels of need, racial and ethnic minoritized (REM) youth are much less likely than their White peers to engage in mental health treatment. Concerns about treatment relevance and acceptability and poor therapeutic alliance have been show
Autor:
Karissa Lim, Kayla Staubi, Lyndsay Adams, Jamie Higa, Kayla Parr, Elyse Frank, Prerna G. Arora
Publikováno v:
Psychology in the Schools. 60:1164-1185
Publikováno v:
School Psychology Review. :1-13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.