Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Güzel, E.B."'
Autor:
Celik, A.O., Güzel, E.B.
The purpose of this study is to design an instructional sequence triggering students' quantitative reasoning in the process of learning quadratic functions. The study was conducted as a design-based research, following a cyclical process. The study c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::f6afd479e427cad09cf877d495a6cf1a
Autor:
Çelik, Aytuğ Özaltın., Güzel, E.B.
The purpose of this study is to design an instructional sequence triggering students' quantitative reasoning in the process of learning quadratic functions. The study was conducted as a design-based research, following a cyclical process. The study c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f386ef2ef98a1621e28b68d71c685b39
https://hdl.handle.net/11499/30459
https://hdl.handle.net/11499/30459
Autor:
Hıdıroğlu, Çağlar Naci, Güzel, E.B.
The aim of the study is to conceptualize the technology-aided mathematical modelling process in the frame of cognitive modelling perspective. The grounded theory approach was adopted in the study. The research was conducted with seven groups consisti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::303052117524e9f039d60552e66d7582
https://doi.org/10.1564/tme_v24.1.02
https://doi.org/10.1564/tme_v24.1.02
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.