Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Güngor, Ayse"'
Autor:
Gungor, Ayse Gul
A new hybrid approach to model high Reynolds number wall-bounded turbulent flows is developed based on coupling the two-level simulation (TLS) approach in the inner region with conventional large eddy simulation (LES) away from the wall. This new app
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/29764
Autor:
Gungor, Ayse Gul.
Publikováno v:
Available online, Georgia Institute of Technology.
Thesis (Ph.D)--Aerospace Engineering, Georgia Institute of Technology, 2009.
Committee Chair: Menon, Suresh; Committee Member: Ruffin, Stephen; Committee Member: Sankar, Lakshmi; Committee Member: Stoesser, Thorsten; Committee Member: Yeung, Pui
Committee Chair: Menon, Suresh; Committee Member: Ruffin, Stephen; Committee Member: Sankar, Lakshmi; Committee Member: Stoesser, Thorsten; Committee Member: Yeung, Pui
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1853/29764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.