Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Güngör, Mustafa Akın"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Pedagogical reasoning enables student-teachers to better understand their own teachingpractices, analyse what, why and how they teach, and become aware of their teachingpractices. This case study aims to understand student- teachers’ decisions and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::53e224b7b520c5b36f62de05f684b1f5
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/d942a5ef-0d4d-4d6c-a812-8341aa18cc14/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/d942a5ef-0d4d-4d6c-a812-8341aa18cc14/oai
Publikováno v:
Dil Dergisi / Language Journal. (160):26-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=549798
Autor:
Güngör, Müzeyyen Nazlı1 mnazlidemirbas@gmail.com, Güngör, Mustafa Akın2
Publikováno v:
European Journal of Teacher Education. Jan2019, Vol. 42 Issue 1, p98-115. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.