Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Günes Aysun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bastos Glória, Cendon Eva, Firat Mehmet, Günes Aysun, Hiltunen Leena, Juutinen Sanna, Päivi Kananen, Uotinen Virpi, Zarebski Magda
Publikováno v:
University of Jyväskylä
This article uses student feedback to examine the perspective of participants in the short learning programme (SLP) pilot Digitally Competent Educators (DCE). This SLP was targeted at the continuous professional development and lifelong learning for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9cd019fb804ce99b86ff35945af0b4f0
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202231627
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202202231627
Autor:
Bastos, Glória, Cendon, Eva, Firat, Mehmet, Günes, Aysun, Hiltunen, Leena, Juutinen, Sanna, Kananen, Päivi, Uotinen, Virpi, Zarebski, Magda
This article uses student feedback to examine the perspective of participants in the short learning programme (SLP) pilot Digitally Competent Educators (DCE). This SLP was targeted at the continuous professional development and lifelong learning for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1501::28587802923377bb1841fefc77e21c44
https://hdl.handle.net/10400.2/11463
https://hdl.handle.net/10400.2/11463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.