Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Günay, Rafet"'
Publikováno v:
European Research Journal. Jul2024, Vol. 10 Issue 4, p361-370. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Memetoğlu, Mehmet Erdem, Yılmaz, Mehmet, Kehlibar, Tamer, Günay, Rafet, Ketenci, Bülend, Demirtaş, Mahmut Murat, Özhan, Abdülkerim, Karakaya, Canan, Güler, Erhan
Publikováno v:
In Journal of Vascular Surgery: Venous and Lymphatic Disorders September 2020 8(5):799-804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tuygun, Abdullah Kemal, Tuygun, Aybanu, Yurtseven, Nurgül, Şensöz, Yavuz, Günay, Rafet, Keser, Mustafa, Tuygun, Ulvi Hakan, Ketenci, Bülent, Şahin, Sinan, Yekeler, Ibrahim
Publikováno v:
In Annales de Chirurgie Vasculaire May 2011 25(4):589-596
Autor:
İlhan, Sami1, Günay, Rafet2, Özkan, Sevil3 sevilfurkan@hotmail.com, Güvenç, Tolga Sinan4, Yurtsever, Nurgül5
Publikováno v:
Turkish Thoracic Journal / Turk Toraks Dergisi. 2016, Vol. 17 Issue 3, p93-99. 7p.
Autor:
GÜNAY, Rafet1 gunay.rafet@gmail.com, KAYA, Yeliz1 yelizkizmazer@gmail.com, AYDIN, Hasan2 aydinh@yildiz.edu.tr
Publikováno v:
Usak University Journal of Social Sciences / Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2014, Vol. 7 Issue 4, p145-165. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 1 291-312
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bu araştırma, Türkiye’de Eğitim Fakültelerinde görev yapan akademisyenlerin (N=323) çokkültürlü eğitime ilişkin sahip oldukları metaforları ortaya çıkarma amacına yönelik olarak gerçekleştirilmiştir. Akademisyenlerin “Çokkü
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ed99e97fe7322dc0fddd4bd30d6d2f30
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jiss/issue/25890/272802
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jiss/issue/25890/272802