Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Gök, Sebahat"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gök, Sebahat, Akar, Hanife
Publikováno v:
Education & Science / Egitim ve Bilim; 2023, Vol. 48 Issue 216, p139-160, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gök, Sebahat, Fyfe, Emily
In experiment 2a (https://osf.io/wtmcg), we found out that expecting to do well and receiving success feedback had a positive influence on learning. On the other hand, expecting to do well or poorly did not mitigate the detrimental effects of failure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9166efc49b38010b879efaeca99cd370
Autor:
Gök, Sebahat, Goldstone, Robert
Sampling distributions is often a hard-to-grasp statistical concept for students. To improve reasoning about sampling distributions, Chance et al. (2004) created an instructional procedure by a focus on interactive simulations. However, they found ou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7f3a55cde8f0d7cb0aaf8094d8595390
Autor:
Gök, Sebahat, Fyfe, Emily
The study aims to replicate and extend a previous study by Eskreis-Winkler and Fishbach (2019)* which investigated the effect of feedback on learning. The previous study showed that people learnt less from failure feedback than success feedback even
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::77769529396c78311786a295139d654a
Autor:
Gök, Sebahat, Fyfe, Emily
In this experiment, we extend the context of the study by recruiting participants using Amazon Mechanical Turk. We also introduce several variations to the treatment. In Experiment 1, we replicated Eskreis-Winkler and Fishbach's (2019) results that p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f76d52e191739bf41fda3d22c7230a1a
Autor:
Gök, Sebahat, Goldstone, Robert
The study aims to identify effective instructional strategies that improve reasoning about sample and sampling distributions. We compare two conditions in which (a) a group first receives direct instruction via verbal and pictorial information and th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::607d8fc80c72f22919a2876a92909e84