Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Gök, Osman"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management, 2019, Vol. 28, Issue 4, pp. 475-488.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPBM-10-2018-2054
Decision Influence of the Marketing Department in the Organization : An Emerging Country Perspective
Publikováno v:
Journal of East European Management Studies, 2018 Jan 01. 23(1), 30-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26559027
Publikováno v:
In European Management Journal October 2015 33(5):366-380
Autor:
GÖK, OSMAN1 (AUTHOR), PEKER, SINEM2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Innovation Management. Aug2020, Vol. 24 Issue 6, pN.PAG-N.PAG. 31p. 1 Diagram, 4 Charts.
Autor:
Gök, Osman, Hacioglu, Gungor
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2010, Vol. 28, Issue 3, pp. 291-309.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02634501011041435
Autor:
Gök, Osman
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management 2009 38(4):433-439
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GÖK, Osman
Publikováno v:
Journal of Yaşar University / Yaşar Üniversitesi E-Dergisi. Oct2022, Vol. 17 Issue 68, piii-iii. 1p.
Autor:
GÖK, Osman1 osman.gok@yasar.edu.tr
Publikováno v:
Journal of Entrepreneurship & Development / Girisimcilik ve Kalkinma Dergisi. Summer2016, Vol. 11 Issue 1, p210-223. 14p.
Autor:
Paker, Neslihan, Gök, Osman
Publikováno v:
Journal of ETA Maritime Science; 2021, Vol. 9 Issue 3, p157-167, 11p