Zobrazeno 1 - 10
of 117
pro vyhledávání: '"Gómez Camarero, P."'
Autor:
Ana Barreira-Díaz, Mar Riveiro-Barciela, Eva María Fernández-Bonilla, Vanesa Bernal, Agustín Castiella, Marta Casado-Martín, Carolina Delgado, María-Carlota Londoño, Álvaro Díaz-González, Indhira Pérez-Medrano, Andrés Conthe, Margarita Sala, Beatriz Mateos, Judith Gómez-Camarero, Dolores Antón-Conejero, Carmen Del Pozo-Calzada, Francisca Cuenca, Ares Villagrasa-Vilella, Magdalena Salcedo
Publikováno v:
Annals of Hepatology, Vol 29, Iss 3, Pp 101489- (2024)
Introduction and Objectives: Different patterns of liver injury have been reported in association with the SARS-CoV-2 vaccines. The aim of this study was to describe a nationwide cohort of patients with SARS CoV-2 vaccine-induced liver injury, focusi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef6fedcef44b43fea43193ee33d8d151
Autor:
Laura‐Patricia Llovet, Jordi Gratacós‐Ginès, Luis Téllez, Ana Gómez‐Outomuro, Carmen A. Navascués, Mar Riveiro‐Barciela, Raquel Vinuesa, Judith Gómez‐Camarero, Montserrat García‐Retortillo, Fernando Díaz‐Fontenla, Magdalena Salcedo, María García‐Eliz, Diana Horta, Marta Guerrero, Manuel Rodríguez‐Perálvarez, Conrado Fernández‐Rodriguez, Agustín Albillos, Juan G‐Abraldes, Albert Parés, Maria‐Carlota Londoño
Publikováno v:
Hepatology Communications, Vol 6, Iss 6, Pp 1392-1402 (2022)
The value of noninvasive tools in the diagnosis of autoimmune hepatitis (AIH)–related cirrhosis and the prediction of clinical outcomes is largely unknown. We sought to evaluate (1) the utility of liver stiffness measurement (LSM) in the diagnosis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8c14bab24664d2cb80b095d921eff50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Caldas, Ángeles Pérez-Aisa, Bojan Tepes, Alma Keco-Huerga, Luis Bujanda, Alfredo J. Lucendo, Luis Rodrigo, Dino Vaira, Luis Fernández-Salazar, Jose M. Huguet, Jorge Pérez-Lasala, Natasa Brglez Jurecic, Galina Fadeenko, Jesús Barrio, Miguel Areia, Juan Ortuño, Rinaldo Pellicano, Marcis Leja, Javier Molina-Infante, Pavel Bogomolov, Sergey Alekseenko, Manuel Domínguez-Cajal, Judith Gómez-Camarero, Vassiliki Ntouli, Samuel J. Martínez-Domínguez, Rafael Ruiz-Zorrilla, Oscar Núñez, Aiman Silkanovna Sarsenbaeva, Pedro Almela, Perminder Phull, Marta Espada, Ignasi Puig, Olga P. Nyssen, Francis Mégraud, Colm O’Morain, Javier P. Gisbert, on behalf of the Hp-EuReg Investigators
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 10, Iss 8, p 965 (2021)
Statins could increase the effectiveness of Helicobacter pylori eradication therapies due to their anti-inflammatory effect. The aim of this study was to analyze the impact of this therapeutic association in real life. This is a multicenter, prospect
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d32f77721f8d49768b414dec93008135
Publikováno v:
Investigación Bibliotecológica: Archivonomía, Bibliotecología e Información, Vol 31, Iss 72, Pp 227-248 (2017)
El objetivo de este trabajo es presentar el desarrollo de la herramienta Evaluareed, diseñada para evaluar recursos electrónicos educativos, en especial aquellos orientados a la enseñanza superior. A partir de la revisión de la literatura cientí
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c6fadb7da914b02a47e5284842dc55f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.