Zobrazeno 1 - 10
of 936
pro vyhledávání: '"Gómez, K."'
Autor:
Tuta-Quintero E, Bastidas AR, Faizal-Gómez K, Torres-Riveros SG, Rodríguez-Barajas DA, Guezguan JA, Muñoz LD, Rojas AC, Hernández Calderón K, Ardila Velasco NV, Prieto P, Cuestas J, Camacho-Osorio J, Bonilla G, Collazos Bahamon E, Guardiola MA, Luna Salazar D, Fajardo LP, Rincón-Hernández J
Publikováno v:
Nature and Science of Sleep, Vol Volume 16, Pp 1601-1610 (2024)
Eduardo Tuta-Quintero,1 Alirio R Bastidas,1 Kamil Faizal-Gómez,1 Sergio Guillermo Torres-Riveros,2 Diego Alejandro Rodríguez-Barajas,2 Jonathan Alexander Guezguan,1 Laura D Muñoz,1 Ana Carolina Rojas,1 Katherine Hernández Calderón,1 Natalia Vale
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c49a16b6b49c42fb849145f2f5a506cd
Autor:
Enterría, M., Mysyk, R., Medinilla, L., Villar-Rodil, S., Paredes, J.I., Rincón, I., Fernández-Carretero, F.J., Gómez, K., del Amo, J.M. López, Ortiz-Vitoriano, N.
Publikováno v:
In Electrochimica Acta 20 March 2023 445
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abarca Castillo, M., Guerrero-Henriquez, J., Lang Tapia, M., Marín Gómez, K., Vargas Matamala, M.
Publikováno v:
In Fisioterapia March-April 2022 44(2):88-94
Autor:
Pol, D., Ramezani, J., Gomez, K., Carballido, J. L., Carabajal, A. Paulina, Rauhut, O. W. M., Escapa, I. H., Cúneo, N. R.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2020 Nov . 287(1939), 1-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27002535
Autor:
Von Korff, Joshua, Archibeque, Benjamin, Gomez, K. Alison, Heckendorf, Tyrel, McKagan, Sarah B., Sayre, Eleanor C., Schenk, Edward W., Shepherd, Chase, Sorell, Lane
Publikováno v:
Am. J. Phys. 84, 969 (2016)
Physics education researchers have developed many evidence-based instructional strategies to enhance physics students' conceptual learning. These strategies have historically been tested using assessments such as the Force Concept Inventory (FCI) and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1603.00516
Autor:
Rondano Gómez, K., López Pasquali, C.E., Paniagua González, G., Fernández Hernando, P., Garcinuño Martínez, R.M.
Publikováno v:
In Geoscience Frontiers November 2020 11(6):2197-2205
Publikováno v:
Evolution, 2017 Feb 01. 71(2), 204-214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48575944
Publikováno v:
In European Journal of Pharmaceutical Sciences 30 August 2017 106:294-301