Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Gäthke, Jana"'
Publikováno v:
In Journal of Business Research January 2021 124:494-505
Autor:
Gäthke, Jana
Publikováno v:
Journal of Service Management, 2020, Vol. 31, Issue 2, pp. 227-246.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JOSM-05-2019-0151
Publikováno v:
Journal of Service Research. Aug2022, Vol. 25 Issue 3, p402-421. 20p.
Publikováno v:
In Journal of Business Research October 2016 69(10):4331-4339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, sj-pdf-3-jsr-10.1177_1094670521989440 for A Cross-National Service Strategy to Manage Product Returns: E-Tailers’ Return Policies and the Legitimating Role of the Institutional Environment by Jana Gäthke, Katja Gelbrich and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d13ea2c7d54e9b0207b158524e1ddda
Supplemental Material, sj-pdf-1-jsr-10.1177_1094670521989440 for A Cross-National Service Strategy to Manage Product Returns: E-Tailers’ Return Policies and the Legitimating Role of the Institutional Environment by Jana Gäthke, Katja Gelbrich and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2b884c4fdab21af7a884802a5c306266
Supplemental Material, sj-pdf-2-jsr-10.1177_1094670521989440 for A Cross-National Service Strategy to Manage Product Returns: E-Tailers’ Return Policies and the Legitimating Role of the Institutional Environment by Jana Gäthke, Katja Gelbrich and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3810bb863b48b9445f2768c823193de4
Publikováno v:
Psychology & Marketing. Sep2017, Vol. 34 Issue 9, p853-867. 15p. 1 Diagram, 1 Chart, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.