Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"GÜSEWELL, ANGELIKA"'
Autor:
Guyon, Amélie J. A. A., Hildebrandt, Horst, Güsewell, Angelika, Horsch, Antje, Nater, Urs M., Gomez, Patrick
Publikováno v:
Frontiers in psychology, vol. 13, pp. 959190
Flow describes a state of intense experiential involvement in an activity that is defined in terms of nine dimensions. Despite increased interest in understanding the flow experience of musicians in recent years, knowledge of how characteristics of t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::54443c115514b1ef73625c6b815aade5
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Recherche en éducation musicale
Recherche en éducation musicale, Université de Laval, Faculté de musique, 2021, recherche en éducation musicale, pp.1-23
Recherche en éducation musicale, Université de Laval, Faculté de musique, 2021, recherche en éducation musicale, pp.1-23
The question this paper aims to answer is whether the self-confrontation method, used in a research context and not as a transformative intervention, has an impact on the reflexivity of music teachers, on the one hand, and whether it can be the start
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ebe4a99a5d92c170b9af0fd218a48b74
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03476657
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03476657
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Le développement d’une posture d’enseignant-praticien réflexif repose sur la collecte et le traitement de différentes traces de l’activité professionnelle. La nature des traces collectées, leur rôle dans la formation, leur utilisation et
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::0f56bb686c72b1497a3ffd9835901218
http://doc.rero.ch/record/323979/files/paukovic-coen-2019-e-portfolio_0.pdf
http://doc.rero.ch/record/323979/files/paukovic-coen-2019-e-portfolio_0.pdf
Publikováno v:
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education-ijcdse
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education-ijcdse, [Great Britain]: Infonomics Society, 2019, International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE), Volume 10 (issue 1), pp.3986-3991. ⟨10.20533/ijcdse.2042.6364.2019.0485⟩
International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education-ijcdse, [Great Britain]: Infonomics Society, 2019, International Journal for Cross-Disciplinary Subjects in Education (IJCDSE), Volume 10 (issue 1), pp.3986-3991. ⟨10.20533/ijcdse.2042.6364.2019.0485⟩
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::783d6c5dbc56af9dd546bb3979bd5251
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-02300877
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-02300877
Autor:
Conforti, Simone1,2, Güsewell, Angelika3
Publikováno v:
Dissonance / Dissonanz. Dec2015, Issue 132, p10-15. 6p.
Publikováno v:
McGill Journal of Education; Summer/Fall2021, Vol. 56 Issue 2/3, p245-267, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.