Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"GÜNGÖR, Ayşegül"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sağkaya Güngör, Ayşegül1 (AUTHOR) agngor@yahoo.com, Ozansoy Çadırcı, Tuğçe2 (AUTHOR), Köse, Şirin Gizem3 (AUTHOR), Özer Çizer, Ece2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. May2024, Vol. 48 Issue 3, p1-39. 39p.
Autor:
UZUN KOCAMIŞ, Tuğçe, GÜNGÖR, Ayşegül
Publikováno v:
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi / Hitit University Journal of Social Sciences Institute. 11(3):1846-1859
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=781617
Autor:
Sağkaya Güngör, Ayşegül1 (AUTHOR) agngor@yahoo.com, Ozansoy Çadırcı, Tuğçe2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Sep2022, Vol. 46 Issue 5, p1829-1858. 30p. 2 Diagrams, 8 Charts, 5 Graphs.
Publikováno v:
Journal of Anatolian Environmental & Animal Science; 2024, Vol. 9 Issue 1, p13-22, 10p
Publikováno v:
International Journal of Online Marketing. Jul-Sep2021, Vol. 11 Issue 3, p1-16. 16p.
Autor:
Ozansoy Çadırcı, Tuğçe1 (AUTHOR) ozansoy@gmail.com, Sağkaya Güngör, Ayşegül2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Electronic Commerce Research. Mar2021, Vol. 21 Issue 1, p223-243. 21p.
Autor:
GÜNGÖR, Ayşegül
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 1 280-306
Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Tarih Araştırmaları Dergisi
Some general researches have been carried out regarding the sayyids of the Ottoman period. When these studies are examined, it is observed that the subject has been neglected for many years, but there has been a considerable increase in research on t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::a1d908c46d9a09ffbb82a6901ba6c551
https://dergipark.org.tr/tr/pub/utad/issue/70961/1111803
https://dergipark.org.tr/tr/pub/utad/issue/70961/1111803
Publikováno v:
International Journal of Marketing, Communication and New Media; No 11 (2022): Special Number MCCOVID-19
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2aaa62653335868383712d991af34789
http://u3isjournal.isvouga.pt/index.php/ijmcnm/article/view/528
http://u3isjournal.isvouga.pt/index.php/ijmcnm/article/view/528