Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"GÜL, YAVUZ ERCAN"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GÜL, Yavuz Ercan
Publikováno v:
Journal of Values Education; haz2024, Vol. 21 Issue 47, p213-240, 28p
Ideology and Education: Soviet Ideological Educational Practices in the Kyrgyz Territory (1924–1927)
Autor:
Gül, Yavuz Ercan (AUTHOR)
Publikováno v:
Sociology Lens. May2024, p1. 12p. 2 Charts.
Autor:
GÜL, Yavuz Ercan, ERİŞ, Emine
Publikováno v:
Journal of National Education / Millî Eğitim Dergisi; Winter2024, Issue 241, p183-208, 26p
Autor:
GÜL, YAVUZ ERCAN
Publikováno v:
Beytulhikme: An International Journal of Philosophy; Sep2023, Vol. 13 Issue 3, p296-315, 20p
Autor:
GÜL, Yavuz Ercan1 yavuz.gul@manas.edu.kg, ALİMBEKOV, Akmatali2 akmatali.alimbekov@manas.edu.kg
Publikováno v:
International Journal of Turkish Literature, Culture, Education. 2020, Vol. 9 Issue 2, p692-705. 14p.
Autor:
GÜL, Yavuz Ercan1
Publikováno v:
Ekev Academic Review / Ekev Akademi Dergisi. bahar2020, Vol. 24 Issue 82, p531-546. 16p.
Autor:
ÖZERBAŞ, Mehmet Arif, YILMAZ, Kürşad, ALİMBEKOV, Akmatali, EFILTI, Erkan, GÜL, Yavuz Ercan, BOOBEKOVA, Kadiyan, ZHUMGALBEKOV, Argen
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 3 1006-1020
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
This study has investigated teachers’ attitudes toward distance education in Kyrgyzstan. It is based on survey research and the sample has included 3818 teachers. The data of the study were collected with the "Distance Education Attitude Scale" in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7cf9a29644dcb0c3463c7bb2f8bf6777
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/71410/1099856
https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/71410/1099856
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.