Zobrazeno 1 - 10
of 1 599
pro vyhledávání: '"G, San Miguel"'
Autor:
Herrero, Rosa Jorge
Publikováno v:
Reis, 1981 Jan 01(13), 227-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40182846
Autor:
Díez-Alegría, J. M.
Publikováno v:
Gregorianum, 1966 Jan 01. 47(1), 187-189.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23573974
Autor:
Siebel, Jerry D.
Publikováno v:
The Accounting Review, 1985 Oct 01. 60(4), 782-783.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/247512
Autor:
Cassel, Herbert S.
Publikováno v:
The Accounting Review, 1980 Oct 01. 55(4), 704-705.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/245802
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups. 8:88-93
Background: Parents experience challenges managing hearing aids for young children. Counseling strategies can facilitate parent learning and enhance parent–professional partnerships. The purpose of this study was to identify clinician communication
Influencia de la aplicación de herbicidas sobre la calidad industrial del trigo pan CV. Chasico INTA
Autor:
M. Grandi, G. San Miguel
Publikováno v:
Semiárida, Vol 4, Iss 2 (2020)
Se exponen resultados de los efectos producidos por la aplicación de herbicidas selectivos en distintos estados de crecimiento y desarrollo del cultivo de trigo sobre parámetros de calidad industrial bajo diferentes situaciones de disponibilidad de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b9d0f7444a34b9c8d8a010aa66beda7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communicative Disorders and Deaf Education Student Research
Purpose: The purpose of this study was to investigate parent goals, questions, and challenges that emerged during coaching phone calls in an eHealth program designed to provide education and support for hearing aid management. Method: Coaching phone
Autor:
Korena S. Klimczak, Guadalupe G. San Miguel, Miriam N. Mukasa, Michael P. Twohig, Michael E. Levin
Publikováno v:
Psychology Student Research
Online Acceptance and Commitment Therapy (ACT) interventions use websites and smartphone apps to deliver ACT exercises and skills. The present meta-analysis provides a comprehensive review of online ACT self-help interventions, characterizing the pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df92f41142f70f4d7ddc7b3345bb378b
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1072&context=psych_stures
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1072&context=psych_stures