Zobrazeno 1 - 10
of 259
pro vyhledávání: '"G, Noussios"'
Autor:
D. Chytas, M. Salmas, G. Paraskevas, T. Demesticha, A. Kefaliakos, A. Stavroulakis, G. Noussios
Publikováno v:
Morphologie. 107:6-11
The educational use of gestures has resulted in positive outcomes in several fields. We performed a literature review to investigate the outcomes of the use of gestures to enhance the existing anatomy education methods.PubMed, SCOPUS, ERIC and Cochra
Publikováno v:
Morphologie. 107:1-5
The anatomy education literature suggests blended-learning approaches as more effective. We performed a literature review to answer the question if virtual dissection tables can play a significant role as supplements to traditional cadaver-based anat
Publikováno v:
Morphologie : bulletin de l'Association des anatomistes.
Team-based learning is a strategy which has resulted in positive outcomes concerning health professions education. We aimed to shed light on the role of this strategy when it is incorporated in the cadaveric anatomy laboratory.We explored PubMed, SCO
Publikováno v:
Morphologie : bulletin de l'Association des anatomistes.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.