Zobrazeno 1 - 10
of 7 714
pro vyhledávání: '"Fuzzy delphi method"'
Autor:
Fan-Yi Wu1 fanyi0827@gmail.com, Gu-Hong Lin1 ghlin@nkust.edu.tw, Chiao-Min Wang1 joyce46949@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Organizational Innovation. Jul2024, Vol. 17 Issue 1, p10-17. 12p.
Autor:
Ghalenoo, Ehsan Kyiani1, Salarzehi, Habibollah2 salarzehi@mgmt.usb.ac.ir, Naseri, Bahareh3, Keshtegar, Abdolali2
Publikováno v:
International Journal of Innovation Management & Organizational Behavior. 2024, Vol. 4 Issue 4, p112-120. 9p.
Autor:
Izyan Zulkiply, Shah Rizul1 izyanzulkiply@usim.edu.my, Jaafar, Noornajihan1, Faseah Muhamad, Nurul Asiah1, Abd Samad, Shamsul hakim1
Publikováno v:
Global Business & Management Research. 2024 Special Issue, Vol. 16 Issue 2, p638-649. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Crescent Journal of Medical & Biological Sciences. Jul2024, Vol. 11 Issue 3, p154-165. 12p.
Autor:
Siti Khadijah Anis, Alias Masek
Publikováno v:
Indonesian Journal of Educational Research and Technology, Vol 4, Iss 1, Pp 49-62 (2024)
Non-digital games are tools that can help children build and improve problem-solving skills. Children need to solve problems using analogies from one situation to another, following the correct steps. To improve these skills, teachers play a role in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c94e9abe39464565a073977fe8fb2653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmad Basri, Mohd Akif Farhan1 (AUTHOR), Wan Ismail, Wan Salwina1 (AUTHOR) wan@ppukm.ukm.edu.my, Kamal Nor, Norazlin2 (AUTHOR), Mohd Tohit, Noorlaili3 (AUTHOR), Ahmad, Mohammad Nazir4 (AUTHOR), Mohamad Aun, Nur Saadah5 (AUTHOR), Mohd Daud, Tuti Iryani1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/4/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-17. 17p.