Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Furumi Fumikazu"'
Autor:
Furumi, Fumikazu1 (AUTHOR) fumikazu.furumi@gmail.com, Fukazawa, Minori1 (AUTHOR), Nishio, Yumiko2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognition & Development. 2023, Vol. 24 Issue 5, p623-635. 13p.
Autor:
Furumi, Fumikazu, Nishio, Yumiko
Publikováno v:
Public Health Challenges; Sep2024, Vol. 3 Issue 3, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FURUMI, Fumikazu
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 61:257-269
We developed a new task for preschoolers to confirm their ability to engage in role-taking. Thirty-seven children were tested using a false-belief task, the Dimensional Change Card Sort (DCCS; attentional flexibility), the Happy-Sad task (inhibitory
Publikováno v:
Japanese Journal of Developmental Psychology / Hattatsu Shinrigaku Kenkyū. 2014, Vol. 25 Issue 3, p313-322. 10p.
Autor:
FURUMI, Fumikazu
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 60:467-479
In the past three decades, many researchers have investigated mindreading development. However, traditional mindreading tasks are not suitable for post-primary-school children. Therefore, many mindreading studies have focused on early development. Di
Autor:
Furumi, Fumikazu1,2 fumikazu.furumi@gmail.com, Koyasu, Masuo1
Publikováno v:
PLoS ONE. Sep2013, Vol. 8 Issue 9, p1-6. 6p.
Autor:
FURUMI, Fumikazu
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 59:193-206
This study was an observational study conducted at "Kidzania, " an entertainment center in which children can have role-play experiences as if they are adults in different occupations. One hundred and fifty children aged 3 to 15 years were observed.