Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Furtak, Stephannie"'
Autor:
Khan, Alisa, Baird, Jennifer, Rogers, Jayne E., Furtak, Stephannie L., Williams, Kathryn A., Allair, Brenda, Litterer, Katherine P., Sharma, Meesha, Smith, Alla, Schuster, Mark A., Landrigan, Christopher P.
Publikováno v:
In Academic Pediatrics May-June 2017 17(4):389-402
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Khan, Alisa, Coffey, Maitreya, Litterer, Katherine P, Baird, Jennifer D, Furtak, Stephannie L, Garcia, Briana M, Ashland, Michele A, Calaman, Sharon, Kuzma, Nicholas C, O'Toole, Jennifer K, Patel, Aarti, Rosenbluth, Glenn, Destino, Lauren A, Everhart, Jennifer L, Good, Brian P, Hepps, Jennifer H, Dalal, Anuj K, Lipsitz, Stuart R, Yoon, Catherine S, Zigmont, Katherine R, Srivastava, Rajendu, Starmer, Amy J, Sectish, Theodore C, Spector, Nancy D, West, Daniel C, Landrigan, Christopher P, the Patient and Family Centered I-PASS Study Group, Allair, Brenda K, Alminde, Claire, Alvarado-Little, Wilma, Atsatt, Marisa, Aylor, Megan E, Bale, James F, Balmer, Dorene, Barton, Kevin T, Beck, Carolyn, Bismilla, Zia, Blankenburg, Rebecca L, Chandler, Debra, Choudhary, Amanda, Christensen, Eileen, Coghlan-McDonald, Sally, Cole, F Sessions, Corless, Elizabeth, Cray, Sharon, Da Silva, Roxi, Dahale, Devesh, Dreyer, Benard, Growdon, Amanda S, Gubler, LeAnn, Guiot, Amy, Harris, Roben, Haskell, Helen, Kocolas, Irene, Kruvand, Elizabeth, Lane, Michele Marie, Langrish, Kathleen, Ledford, Christy JW, Lewis, Kheyandra, Lopreiato, Joseph O, Maloney, Christopher G, Mangan, Amanda, Markle, Peggy, Mendoza, Fernando, Micalizzi, Dale Ann, Mittal, Vineeta, Obermeyer, Maria, O'Donnell, Katherine A, Ottolini, Mary, Patel, Shilpa J, Pickler, Rita, Rogers, Jayne Elizabeth, Sanders, Lee M, Sauder, Kimberly, Shah, Samir S, Sharma, Meesha, Simpkin, Arabella, Subramony, Anupama, Thompson, E Douglas, Trueman, Laura, Trujillo, Tanner, Turmelle, Michael P, Warnick, Cindy, Welch, Chelsea, White, Andrew J, Wien, Matthew F, Winn, Ariel S, Wintch, Stephanie, Wolf, Michael, Yin, H Shonna, Yu, Clifton E
Publikováno v:
JAMA pediatrics, vol 171, iss 4
ImportanceMedical errors and adverse events (AEs) are common among hospitalized children. While clinician reports are the foundation of operational hospital safety surveillance and a key component of multifaceted research surveillance, patient and fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7f921351746c851423630140166454fd
https://escholarship.org/uc/item/1xb3q2b6
https://escholarship.org/uc/item/1xb3q2b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joshi, Gagan, Faraone, Stephen V., Wozniak, Janet, Tarko, Laura, Fried, Ronna, Galdo, Maribel, Furtak, Stephannie L., Biederman, Joseph
To compare the clinical presentation of ADHD between youth with autism spectrum disorder (ASD) and ADHD and a sample of youth with ADHD only.A psychiatrically referred sample of autism spectrum disorder (ASD) youth with ADHD attending a specialized a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e200b10e8e0891b93788ad9c89af6d9e
https://europepmc.org/articles/PMC4312732/
https://europepmc.org/articles/PMC4312732/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.