Zobrazeno 1 - 10
of 283
pro vyhledávání: '"Furler, J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Holmes-Truscott, E, Holloway, EE, Husin, HM, Furler, J, Hagger, V, Skinner, Timothy, Speight, J
Introduction Psychological barriers to insulin therapy are associated with the delay of clinically indicated treatment intensification for people with type 2 diabetes (T2D), yet few evidence-based interventions exist to address these barriers. We des
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5de572667118c1de1775ac700c92a76d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
© Author(s) (or their employer(s)) 2019. Objective In a sample of adults with type 2 diabetes mellitus (T2DM), the aim of this study was to examine whether self-reported physical activity level is associated with recall of specific physical activity
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::579b8da33a03483bf1f6977c186630ca
https://hdl.handle.net/10453/141095
https://hdl.handle.net/10453/141095
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
University of Melbourne
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Closing the gap in health and welfare for Aboriginal and Torres Strait Islander peoples is an ongoing challenge.The objectives of this article are to conceptualise and operationalise models of cultural mentorship within a multifaceted practice-based
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.