Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Funke, Matthew E"'
Autor:
Funke, Matthew E.
Neuroergonomics is an emerging field in human factors that studies brain functions underlying performance at work (Parasuraman, 2011; Parasuraman & Rizzo, 2007). The operational dimension featured in this study was vigilance or sustained attention wh
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1313773072
Autor:
Funke, Matthew E.
This study compared measures of cerebral blood flow velocity (CBFV) and blood oxygen saturation (rSO2), during the performance of a 40-min vigilance task. Observers monitored a simulated air-traffic control display for flight path deviations which oc
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1258666953
Autor:
Shaw, Tyler H., Funke, Matthew E., Dillard, Michael, Funke, Gregory J., Warm, Joel S., Parasuraman, Raja
Publikováno v:
In Brain and Cognition August 2013 82(3):265-273
Autor:
Reddix, Michael D1 (AUTHOR), Funke, Matthew E1 (AUTHOR), Kinney, Micah J1 (AUTHOR), Bradley, John L2 (AUTHOR), Irvin, Greg3 (AUTHOR), Rea, Everett J4 (AUTHOR), Kunkle, Christina K5 (AUTHOR), McCann, Mary B5 (AUTHOR), Gomez, Jacqueline5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Military Medicine. 2019 Supplement, Vol. 184, p593-603. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The ability to detect novelty in our environment is a critical sensory function. A reliable set of event-related potentials (ERP), known as the auditory deviance response (ADR), are elicited in the absence of directed attention and indexes functional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::367733859cf7046d761c6223cceefb23
https://escholarship.org/uc/item/9jn696kt
https://escholarship.org/uc/item/9jn696kt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.