Zobrazeno 1 - 10
of 152
pro vyhledávání: '"Fung, Carol"'
QUIC protocol is primarily designed to optimize web performance and security. However, previous research has pointed out that it is vulnerable to handshake flooding attacks. Attackers can send excessive volume of handshaking requests to exhaust the C
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.08936
Large language models (LLMs) have emerged as important components across various fields, yet their training requires substantial computation resources and abundant labeled data. It poses a challenge to robustly training LLMs for individual users (cli
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.07925
The increasing volume of log data produced by software-intensive systems makes it impractical to analyze them manually. Many deep learning-based methods have been proposed for log-based anomaly detection. These methods face several challenges such as
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.01189
Modern systems produce a large volume of logs to record run-time status and events. System operators use these raw logs to track a system in order to obtain some useful information to diagnose system anomalies. One of the most important problems in t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.11715
Publikováno v:
IEEE Computer 2021
Google and Apple jointly introduced a digital contact tracing technology and an API called "exposure notification," to help health organizations and governments with contact tracing. The technology and its interplay with security and privacy constrai
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.08842
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.