Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Funder, Antonia"'
Autor:
Ereky-Stevens, Katharina, Funder, Antonia, Katschnig, Tamara, Malmberg, Lars-Erik, Datler, Wilfried
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q1 2018 42:270-279
Autor:
Funder Antonia
Publikováno v:
Zeitschrift für Individualpsychologie. 34:432-459
Summary On the importance of transitional objects in the process of separation in kindergarten and nursery school. One of the many experiences that children make when they start nursery school or kindergarten is that they have to separate from their
The abstract is available here: https://uscholar.univie.ac.at/o:127771
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1726::776ea492d31c590536cf56ebd7c65443
https://hdl.handle.net/11353/10.127771
https://hdl.handle.net/11353/10.127771
Publikováno v:
Was der Fall ist; 2014, p277-289, 13p
Publikováno v:
Infant Observation; Apr2010, Vol. 13 Issue 1, p65-87, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.