Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Fundamental motives"'
Autor:
Micah Watanabe, Danielle S. McNamara
Publikováno v:
Knowledge, Vol 3, Iss 4, Pp 642-661 (2023)
Past research on knowledge has differentiated between dimensions (e.g., amount, accuracy, specificity, coherence) of knowledge. This paper introduces a novel dimension of knowledge, the Motivational Utility of Knowledge (MUK), that is based on fundam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1979b49720c14d2594cb2a6fd4dbb06b
About time : A motivation-based complementary framework for temporal dynamics in Web personalization
Autor:
Salonen, Ville, Karjaluoto, Heikki
Publikováno v:
Journal of Systems and Information Technology, 2019, Vol. 21, Issue 2, pp. 236-254.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSIT-06-2017-0042
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Psychometrically sound short scales are required to comprehensively and yet economically assess fundamental motives in research settings such as large-scale assessments. In order to provide such a time- and cost-efficient instrument, we conducted thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b187a22c2b2547a493fc8b1fafd07536
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, 12, 1-16
Psychometrically sound short scales are required to comprehensively and yet economically assess fundamental motives in research settings such as large-scale assessments. In order to provide such a time- and cost-efficient instrument, we conducted thr
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79127
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
The fit between employees’ needs and the opportunity to satisfy them in the workplace is an important predictor of job satisfaction. To make full use of this concept in career development, a fine-grained assessment of needs is necessary to allow fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cc4d1b3727d4a92bccb98f818b0727d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The goal of this project is to explore the effects of COVID-19 on consumer behavior. Guided by principles from Fundamental Motives Theory and Life History Theory, we predict changes in what consumers want to buy due to a heightened threat of disease
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e6266c74b147021094e2737e8e15c5f
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.