Zobrazeno 1 - 10
of 9 894
pro vyhledávání: '"Functions of science"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
DmpIRFs and DmpST: DAMPE Instrument Response Functions and Science Tools for Gamma-Ray Data Analysis
Autor:
Duan, Kai-Kai, Jiang, Wei, Liang, Yun-Feng, Shen, Zhao-Qiang, Xu, Zun-Lei, Fan, Yi-Zhong, Gargano, Fabio, Garrappa, Simone, Guo, Dong-Ya, Lei, Shi-Jun, Li, Xiang, Mazziotta, Mario Nicola, Salinas, Maria Fernanda Munoz, Su, Meng, Vagelli, Valerio, Yuan, Qiang, Yue, Chuan, Zimmer, Stephan
GeV gamma ray is an important observation target of DArk Matter Particle Explorer (DAMPE) for indirect dark matter searching and high energy astrophysics. We present in this work a set of accurate instrument response functions of DAMPE (DmpIRFs) incl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1904.13098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yılmaz TONBUL, Nurdan ÖDEMİŞ KELEŞ
Publikováno v:
Volume: 7, Issue: 2 358-393
Research in Educational Administration and Leadership
Research in Educational Administration and Leadership
This study examines the contribution of the knowledge produced in educational administration doctoral theses to the functions of science, concept and model development, theory formation, scale development/adaptation and application. Content analysis,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5b21d81df032cad6baad7b62ecece96c
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/ba68fc1b-cf28-4b1a-84d5-b004da83987b/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/ba68fc1b-cf28-4b1a-84d5-b004da83987b/oai
Autor:
Rice, Stuart A.
Publikováno v:
Science, 1939 Aug . 90(2330), 167-172.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1667089
Publikováno v:
MIMBAR PGSD Undiksha. 10:201-209
Teachers only use textbooks obtained from schools. Package books are considered less helpful for students because, without teacher guidance, students cannot understand the material well. This study aims to develop an animated video learning media on
Autor:
JONE APRAIZ IZA
Publikováno v:
The Mathematics Enthusiast. 19:677-686