Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Functional curriculum"'
Publikováno v:
Special Education
Autor:
Feyza Öner, İlker Cırık
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 7, Iss 4, Pp 165-185 (2023)
The aim of this research is to determine the effect of curriculum literacy levels of primary school English teachers on the official and functional curriculum practices. In line with this purpose, an explanatory sequential design was used and qualita
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3f1012879d74f0f9883102415b39355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
American Journal of Business, 1998, Vol. 13, Issue 1, pp. 65-72.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/19355181199800007
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Submitted by Albert CAP/A (albert.vaz@uerj.br) on 2021-07-20T19:29:13Z No. of bitstreams: 1 Dissertacao - Amanda Cristina de Freitas Souza - 2020 - Completa.pdf: 1443142 bytes, checksum: d66f52fdc344cfb9c85d9efd9c8ddd32 (MD5) Made available in DSpace
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1eb3efe45b9907d6e8cec1a46a9f2236
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/16362
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/16362
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zutião, Patricia
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado de São Paulo (FAPESP) The objective of this study was to evaluate the effects of the online program "Independent Life", which was implemented with families of young people and adults with intellectual disab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::efc332c8e7b66624de7940a831ea4572
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12885
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/12885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Projeto de Intervenção apresentado à Escola Superior de Educação de Lisboa para obtenção de grau de mestre em Ciências de Educação, especialidade Educação Especial – Problemas Cognitivos e Multideficiência Submitted by Rui Teófilo (ru
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::3d4718489258684017964926c7d5f775
Autor:
Zutião, Patricia
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSCARUniversidade Federal de São CarlosUFSCAR.
Submitted by Alison Vanceto (alison-vanceto@hotmail.com) on 2016-10-14T12:58:50Z No. of bitstreams: 1 DissPZ.pdf: 2379902 bytes, checksum: 3d85c7cb172086f952ad3307da8052e5 (MD5)
Approved for entry into archive by Ronildo Prado (ronisp@ufscar.br)
Approved for entry into archive by Ronildo Prado (ronisp@ufscar.br)
Externí odkaz:
https://repositorio.ufscar.br/handle/ufscar/7889