Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Functional assesment"'
Autor:
Geller, David A., Carr, Brian I.
Publikováno v:
Quality of Life Research, 2005 May 01. 14(4), 1025-1033.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4039364
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AlephRepositório Institucional da UNESPUniversidade Estadual PaulistaUNESP.
Made available in DSpace on 2014-06-11T19:29:01Z (GMT). No. of bitstreams: 0 Previous issue date: 2011-02-23Bitstream added on 2014-06-13T18:35:24Z : No. of bitstreams: 1 luciano_es_me_bauru.pdf: 769426 bytes, checksum: ab8e48b2e61526d706765a3263da5d
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/97522
Orientador: Jair Lopes Junior
Banca: Maria de Jesus Dutra Reis
Banca: Maria Regina Cavalcante
Vários estudos publicados (IWATTA et al., 2000; MYERS e HOLLAND, 2009; ALMEIDA, 2009; CERQUEIRA, 2009; TAVARES, 2009) demonstram a importân
Banca: Maria de Jesus Dutra Reis
Banca: Maria Regina Cavalcante
Vários estudos publicados (IWATTA et al., 2000; MYERS e HOLLAND, 2009; ALMEIDA, 2009; CERQUEIRA, 2009; TAVARES, 2009) demonstram a importân
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/97522
Publikováno v:
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
instname
instname
[Resumen] Fundamentos: Introducir tres ítems en un cuestionario de valoración funcional a fin de valorar más eficazmente la carga asistencial del paciente con deterioro cognitivo. Métodos: Diseñamos un cuestionario basado en los de utilizaci ón
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a8a99b930f662ee2a5265dc86f003e2a
http://hdl.handle.net/2183/14359
http://hdl.handle.net/2183/14359
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.