Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Fullwood-Thomas J"'
Autor:
Fazey I, Schäpke N, Caniglia G, Hodgson A, Kendrick I, Lyon C, Page G, Patterson J, Riedy C, Strasser T, Verveen S, Adams D, Goldstein B, Klaes M, Leicester G, Linyard A, McCurdy A, Ryan P, Sharpe B, Silvestri G, Abdurrahim AY, Abson D, Adetunji OS, Aldunce P, Alvarez-Pereira C, Amparo JM, Amundsen H, Anderson L, Andersson L, Asquith M, Augenstein K, Barrie J, Bent D, Bentz J, Bergsten A, Berzonsky C, Bina O, Blackstock K, Boehnert J, Bradbury H, Brand C, Böhme (born Sangmeister) J, Bøjer MM, Carmen E, Charli-Joseph L, Choudhury S, Chunhachoti-ananta S, Cockburn J, Colvin J, Connon ILC, Cornforth R, Cox RS, Cradock-Henry N, Cramer L, Cremaschi A, Dannevig H, Day CT, de Lima Hutchison C, de Vrieze A, Desai V, Dolley J, Duckett D, Durrant RA, Egermann M, Elsner (Adams) E, Fremantle C, Fullwood-Thomas J, Galafassi D, Gobby J, Golland A, González-Padrón SK, Gram-Hanssen I, Grandin J, Grenni S, Lauren Gunnell J, Gusmao F, Hamann M, Harding B, Harper G, Hesselgren M, Hestad D, Heykoop CA, Holmén J, Holstead K, Hoolohan C, Horcea-Milcu AI, Horlings LG, Howden SM, Howell RA, Huque SI, Inturias Canedo ML, Iro CY, Ives CD, John B, Joshi R, Juarez-Bourke S, Juma DW, Karlsen BC, Kliem L, Kläy A
© 2020 The Author(s) Formalised knowledge systems, including universities and research institutes, are important for contemporary societies. They are, however, also arguably failing humanity when their impact is measured against the level of progres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4a9b8f74b0855ab8142c34bdb8e8400c
https://hdl.handle.net/10453/144008
https://hdl.handle.net/10453/144008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.